» Reklamacje

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Nowości

BROSZKA "KOŃ" / srebro próba 0,800 / waga: 14,50 gram / lata 1986 / Warszawa

BROSZKA "KOŃ" / srebro próba 0,800 / waga: 14,50 gram / lata 1986 / Warszawa


Srebrna broszka KOŃ wykonana w całości z próby 0,800. Zdobiona pięknym grawerem oraz kamieniami onyksami i markazytami.870,00 zł
PIERŚCIONEK z BRYLANTAMI / złoto próba 0,500 / 0,22 ct

PIERŚCIONEK z BRYLANTAMI / złoto próba 0,500 / 0,22 ct


Pierścionek wykonany ze złota żółtego próby 0,500, zdobiony kamieniami BRYLANTAMI należącymi do grupy bliskich bezbarwnych o dobrej czystości.Zapytaj o cenę
KOLCZYKI z PERŁAMI wkręcane / złoto próba 0,585 - 14K / waga: 3,35 gram

KOLCZYKI z PERŁAMI wkręcane / złoto próba 0,585 - 14K / waga: 3,35 gram


Złote wkręcane kolczyki wykonane w próbie 14K z PERŁAMI - pięknie się prezentują, zachowują elegancję oraz pełną magię starego świat.1 080,00 zł
ZEGAREK NAIRI 137398 / złoto próba 0,583 / CCCP / kamienie RUBINY

ZEGAREK NAIRI 137398 / złoto próba 0,583 / CCCP / kamienie RUBINY


Złoty zegarek wykonany w próbie 0,583 - czas powstania lata 1958, pochodzenie Rosja, zdobiony kamieniami RUBINAMI o rzadko spotykanym odcieniu. 1 450,00 zł

Reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
 
  1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Firma „Diamond Emily”, 62-081 Przeźmierowo, ul. Rynkowa 75c/Box 21. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@egaleriasztuki.pl.
  2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
  6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:
1) Możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.
2) Możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym lub innymi organami;
3) Możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
 

 

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

 

………………………., ……………………………….


…………………………………………
(imię i nazwisko Klienta)
………………………………………..
…………………………………………
(adres Klienta do korespondencji)
…………………………………………
(numer telefonu do kontaktu)

 

Firma "Diamond Emily"
ul. Rynkowa 75c/Box 21
62-081 Przeźmierowo
biuro@egaleriasztuki.pl


 

REKLAMACJA

 

Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:
 

1) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
2) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
3) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………


Nr zamówienia……………………………………………............……..………………….………
Nr faktury lub paragonu …………………………….......……………………..………………

Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………


Data stwierdzenia wady …………………………………………
Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.


Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.


W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:

1) przedstawienia przez Panią/Pana* propozycji w zakresie usunięcia wady albo
2) żądam wymiany towaru na nowy albo
3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Panią/Pana*. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia;
4) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



Mam świadomość, że przekazane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem tej reklamacji oraz spełnieniem związanych z nią żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Wiem, że przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.


 

……………………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta)



Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.


* niepotrzebne skreślić.
** należy dokonać wyboru, a pozostałe skreślić.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Realizacja:  WEB Projekt Studio